Pružanje kompletne podrške klijentima od velike je važnosti za naš Bijeli Svijet. Naša suradnja ne staje prodajom uređaja i stoga veliku pažnju pridajemo kvalitetnoj postprodajnoj podršci.
Kako bismo osigurali besprijekorno funkcioniranje svakog aspekta podrške, uz naš interni tim, ključni akteri ovdje su naši predani serviseri.
Zahvaljujući kontinuiranoj tehničkoj obuci, naši su serviseri uvijek odlično upoznati s tehničkim inovacijama naših profesionalnih uređaja.
Tako smo se proteklog tjedna još jednom okupili u Zagrebu na servisnom treningu za naše praoničke uređaje.
Bila je ovo sjajna prilika da nakon turističke sezone sumiramo iskustva te razgovaramo o najčešćim situacijama s kojima se naši serviseri u svakodnevnom poslu susreću.
U kongresnoj dvorani hotela Novi Zagreb naši kolege iz postprodaje prezentirali su analizu najčešćih situacija iz prakse te predstavili tehničke inovacije. Kroz diskusiju su naši serviseri, koji su se s takvim primjerima već susreli, iznijeli svoja iskustva i tako prenijeli vrijedna, specifična znanja svima okupljenima.
Nakon pauze i druženja uz ručak, imali smo priliku posjetiti praonicu hotela Novi Zagreb, gdje smo sa zanimanjem razgledavali uređaje u punom pogonu i razgovarali s voditeljem hotelskog domaćinstva o njihovim praksama u očuvanju visokih standarda higijene rublja.
Svaki sudionik dobio je certifikat o uspješno završenoj obuci te prigodne poklone, uključujući najnovije izdanje naše servisne knjige. Ova knjiga pruža brz pristup provjerenim savjetima i odgovorima na najčešća pitanja, olakšavajući serviserima učinkovito rješavanje novih izazova.
Našim serviserima još jednom zahvaljujemo na sudjelovanju, a vama donosimo dašak atmosfere u galeriji fotografija.