Bio je kišni dan u Kastvu i nebo je bilo vidno neraspoloženo. Sivilo mediteranskih kuća i kamenih blokova upotpunjavalo je tmurni ambijent kojim smo kolega i ja bili okruženi tog dana. Iz te je sive boje, međutim, provirivalo nešto crveno iznad, na i pored vrata koja su se ukazala pred nama. Prva Laundry Lounge samoposlužna praonica rublja u Kastvu koju je Bijeli svijet opremio smješkala nam se sramežljivo, ali odvažno. Vlasnici objekta požurili su nas skloniti s kiše i pokazati nam interijer.
Iznutra je, međutim, osmijeh samoposlužne praonice bio mnogo otvoreniji. Mladi je par od zapuštenog prostora napravio prekrasnu modernu praonicu. Veličina prostora u kojem smo se našli dozvoljavala je dovoljno mjesta ne samo za profesionalne perilice i sušilice, nego i za mini čekaonicu u kojoj čovjek može pričekati da se ciklus pranja ili sušenja završi.
„Ideja praonice došla je iz turizma u kojem je supruga dugo radila“, odgovorio je vlasnik na pitanje odakle mu ideja za otvaranje praonice rublja. „Kastav je u velikoj ekspanziji, kako gospodarski, tako i po pitanju samog stanovništva“, dodao je i objasnio da takva situacija povlači za sobom i veću potrebu za samoposlužnim i uslužnim praonicama. U to smo se imali prilike i sami uvjeriti, svjedočivši dolasku kupaca kojima je naš par ljubazno i srdačno pomogao da se snađu.
LG Laundry Lounge im je kao brand zanimljiv s marketinške strane, a u interesu im je širiti se i na druge lokacije, što potencijalno znači i više pisanja za mene.
Na pitanje koja su im očekivanja za dalje, odgovor je bio vrlo jednostavan i iskren – zadovoljstvo klijenata. A sudeći prema onom što smo vidjeli, ljudi su djelovali zadovoljno, čak i po toj kiši i namrgođenom nebu.
Mi im želimo sreću, a s obzirom na uvjete koji zatiču Kastav, ona im možda neće ni trebati.