Što je Laundry Lounge praonica?
Laundry Lounge je dizajnerska samoposlužna praonica brandirana od strane LG korporacije. Opremljena LG profesionalnim perilicama i sušilicama, u njoj se rublje pere kvalitetnije i brže. Osim toga, ovaj „lounge“ dio naziva pruža dodatnu prednost – ta riječ se može prevesti na više načina; kao salon, foaje, soba za odmaranje, ali kako god je preveli, značenje podrazumijeva jedno: poanta cijelog koncepta nije samo pranje i sušenje rublja, nego i zadržavanje u praonici korištenjem besplatnog interneta i televizije, ispijanje kave i sokova dok čekate da se rublje opere ili osuši, druženje, razgovaranje... Cilj je stvoriti atmosferu kao da ste sa svojim ukućanima u vašem domu.
Koje su prednosti Laundry lounge praonice za njihove vlasnike?
Ako ste na putu da otvorite vlastitu Laundry Lounge praonicu, naići ćete na brojne prednosti koje ovakav tip poslovnog modela pruža. Za početak, primatelj ove franšize ne plaća ulaznu ni redovitu naknadu jer je ona već uključena u cijenu uređaja. Isto tako, s obzirom na to da je vizualni identitet strogo definiran, posao marketinga je zbog tih smjernica znatno olakšan. Primatelj franšize dobiva i druge vrste potpore osim marketinške – naši stručnjaci pomoći će vam u planiranju poslovanja, odabiru lokacije, opremanju interijera i održavanju strojeva.
Za otvaranje samoposlužne praonice nisu vam potrebne nikakve posebne tehničke vještine, a početna su ulaganja niska, s velikim šansama da ih vratite unutar 12 mjeseci. Troškovi su mali i fiksni i sve se naplate vrše u gotovini, a vođenje ovakvog tipa posla ne oduzima mnogo vremena.
Franšizni model vam praktički sve pripremi; sve što vi trebate je prostor od minimalno 30 m2 u prometnom ili relativno prometnom dijelu grada, male početne financijske resurse i veliku količinu volje!
Je li Laundry Lounge praonica za vas?
Prema svjedočanstvima korisnika ovog franšiznog modela kojima smo pomogli otvoriti praonice, otvaranje Laundry Lounge praonice bila je odluka koju nisu požalili. Jednima je primamljiva marketinška opremljenost i vidljivost branda, dok drugi uočavaju prednosti kvalitetnog pranja i sušenja koje LG profesionalne perilice i sušilice omogućavaju.
Kao što već rekoh, velika početna investicija i napredno tehničko znanje nije potrebno. Jedna potrebna stvar je svijest o svojim korisnicima i vaš pristup njima, a ni to ne bi trebalo predstavljati posebnu teškoću jer su korisnici praonica gotovo svi: hoteli, restorani, apartmani, kampovi, marine, saloni ljepote, turisti, studenti, podstanari bez vlastite perilice, osobe kojima su se pokvarile njihove kućanske perilice i tako dalje. Najvažniji zahtjev je imati veliku volju i ulagati trud u samopromociju i brigu o zdravlju uređaja, ali ni malo ljubavi nikome nije naškodilo.
Ako vam ovo sve zvuči primamljivo i kao nešto što bi bilo baš za vas, javite nam se!