Mini konferencija «Jumpstart – isplativa poslovna ideja» održana je 1. ožujka 2018., okupivši 70-ak sudionika koji razmišljaju o ulasku u poduzetništvo. Predstavljen im je zanimljiv poslovni koncept s velikim tržišnim potencijalom i malim početnim ulaganjima. Riječ je o praonicama rublja koje postaju pravi trend u domaćem poduzetništvu.
Organizator mini konferencije je tvrtka Bijeli svijet, koja je u posljednjih nekoliko godina motivirala pokretanje više od 60 novih samoposlužnih i uslužnih praonica u čitavoj Hrvatskoj. «Potičemo otvaranje praonice jer su isplativ poslovni pothvat. Naime, povrat investicije moguće je ostvariti već nakon 12 mjeseci. Osim toga, sada je idealan trenutak za otvaranje praonica i zbog potpora za samozapošljavanje koje se kreću od 55.000 kuna za jednu osobu do čak 220.000 kuna ako četiri osobe osnuju trgovačko društvo”, kaže direktor Bijelog svijeta, Mario Martinek.
Turistički trendovi u Hrvatskoj idu na ruku otvaranju praonica rublja: investicije u povećanje kvalitete objekata, povećanje sadržaja ponude te razvijanje dodatnih usluga (facility tvrtke). Isto tako očekuje se i dalje rast turističkog prometa, a prosječno trajanje noćenja u 2017. godini bilo je 3 dana što znači i više pranja. Posljednji dostupni podaci preko eVisitora pokazuju da je u našoj zemlji registrirano 91.885 privatnih iznajmljivača u kojima su ukupno 541.593 ležaja. Ovome valja dodati još i 9.776 objekata koji su u vlasništvu tvrtki s ukupno 91.669 ležajeva.
Environment-friendly praonice
Okupljeni su čuli i praktične savjete za dobivanje sredstva za samozapošljavanje, marketing za praonice i za osnivanje tvrtke od stručnjaka iz navedenih područja. Također, hrvatskoj javnosti je premijerno predstavljen i novi koncept praonica «My Laundry». Prezentaciju je održao Holger Dannenberg iz Electroluxa, naglasivši da profitabilnost koncepta jamče aparati koji su najekonomičniji na tržištu kada je u pitanju štednja energije, vode i deterdženta.
Ključ u ruke
Svima koji se odluče otvoriti praonicu rublja, tvrtka «Bijeli svijet» je na raspolaganju tijekom čitavog procesa - od financijske prognoze i savjeta za odabir lokacije, do poslovnog plana i marketinških aktivnosti. «Vjerujemo da sve to čini razliku i olakšava odluku za ulaskom u poslovnu investiciju. Uz našu pomoć preko 60 praonica diljem Hrvatske ima uspješne rezultate i služe kao primjer i ohrabrenje ostalima koji se žele baviti ovim poslom, a to smatramo najvećim uspjehom.», zaključio je Martinek.