Jumpstart - isplativa poslovna ideja

Mario Martinek / 07.10.2016.
Jumpstart - isplativa poslovna ideja

Do sada su održana četiri Jumpstart predavanja, a rezultat je 30 novopokrenutih tvrtki u čitavoj Hrvatskoj.

«Jumpstart – isplativa poslovna ideja» naziv je ciklusa otvorenih predavanja s ciljem obrazovanja potencijalnih poduzetnika. Do sada su održana četiri Jumpstart predavanja, tri u Zagrebu i jedno u Opatiji, a rezultat je 30 novopokrenutih tvrtki u čitavoj Hrvatskoj. Svi zasad pokrenuti projekti posluju u plusu, a ljudi koji su se odvažili na pokretanje posla stvaraju dodanu vrijednost za sebe i obitelj.

Jumpstart stavlja naglasak na poslovni koncept s velikim tržišnim potencijalom i malim početnim ulaganjima - praonicu rublja. Naime, za pokretanje praonice nisu potrebne posebne tehničke vještine niti prijašnje iskustvo u poduzetništvu, a uz minimum radne snage i fiksnih troškova, prednost je i rad s gotovinom, bez odgoda plaćanja i nenaplaćenih potraživanja. Uz početno ulaganje od oko 20.000 eura može se pokrenuti uspješan posao, a povrat investicije moguće je ostvariti već nakon 12 mjeseci.

Novim poduzetnicima olakšavamo cijeli proces pokretanja poslovanja, u svim fazama projekta - od toga na kojoj lokaciji pokrenuti posao, kako opremiti interijer, preko pomoći s poslovnim planom i marketinškim aktivnostima do kalkulacija troškova i prihoda.

 


Za sve one koji žele cijeli koncept praonice rublja sa predodređenim vizualnim layoutom za interijer i eksterijer postoji i franšizni model, praonica rublja LG Laundry Lounge, čija prednost je ta da kod kupnje franšize nije potrebno plaćati ulaznu niti redovitu naknadu jer su one već uračunate u cijenu strojeva neophodnih za rad jedne takve praonice rublja.


S obzirom na to da je Hrvatska turistička zemlja, prilika je bezbroj jer usluge pranja, sušenja i glačanja rublja koriste i vlasnici apartmana, hosteli, marine, manji hoteli, restorani, ali i turisti. Osim toga, tržište nije zasićeno jer su se praonice kod nas pojavile tek nedavno, za razliku od susjedne Italije gdje je koncept popularan preko 20 godina, te je sada idealno vrijeme za takvo ulaganje. Primjerice u Zagrebu, s obzirom na veličinu grada i potrebe stanovništva i turista, ima prostora za još desetak praonica.