Energična, a pritom staložena - najbolji je opis Klare, naše mlade snage prodaje.
Ova kombinacija osobina zasigurno joj pomaže u dinamičnom svijetu prodaje, no, kako sama naglašava, tu je još mnogo, mnogo faktora koji su važni za uspjeh.
“U prodaji je svaki radni dan drugačiji pa je tako i svako planiranje podložno promjenama. Zato su ovdje jako važne vještine ‘multitaskinga’ i dobra organizacija. S vremenom sam naučila da je određivanje prioriteta ključno u izazovnim trenucima.”
Klara se timu pridružila prije nešto više od dvije godine, no njezin put nije započeo u odjelu u kojem je danas 'na domaćem terenu'.
“U početku se uopće nisam vidjela u prodaji! Moja karijera u Bijelom Svijetu započela je istraživanjem tržišta, no ubrzo sam shvatila da se ovdje radi o specifičnom obliku prodaje, u kojem do izražaja dolazi karakter, nastup i pristup klijentima. Odlučila sam se okušati i nisam požalila!”
Njena odvažnost ubrzo je donijela prve rezultate.
“Kada su se moje ponude počele pokazivati uspješnima i kada sam shvatila da iz dana u dan sve više napredujem, jako sam se ohrabrila i dobila motivaciju za dalje” prisjeća se.
U svemu tome mnogo joj je značila podrška kolega, koji su joj pomogli pri upoznavanju s proizvodima i uslugama tvrtke.
“Dobra suradnja je vrlo važna za funkcioniranje tvrtke. Zato mi je jako drago što u Bijelom Svijetu uvijek mogu računati na pomoć i savjete kolega” govori.
Pored kolegijalnosti, od velike joj je pomoći bila i činjenica da je navikla na dinamičan tempo i izravnu komunikaciju s klijentima kroz dugogodišnji rad u turizmu.
"Radila sam kao voditelj recepcije i to mi je iskustvo donijelo vrijedna znanja i vještine koje danas primjenjujem u svom radu. Naučila sam kako prepoznati potrebe ljudi i ponuditi im najbolje moguće rješenje” objašnjava.
Upravo taj ‘osjećaj za ljude’ danas ju čini dragocjenim dijelom One Teama.
“Bitno je prepoznati njihove potrebe te ih na temelju toga kvalitetno informirati o proizvodima i uslugama i, naposljetku, sastaviti odgovarajuću ponudu. Uz kupce sam od prvog kontakta do realizacije projekta, ali i kasnije, kroz redovite obilaske.”
A taj cjeloviti pristup vodi i onome što najviše voli u svom segmentu posla.
“Za mene je to bez dvojbe zadovoljstvo klijenata! Kada dobijem pozitivnu povratnu informaciju i kada prepoznam koliko su ljudi sretni što sam im pomogla pronaći najbolje rješenje za njihov biznis, to mi je najbolja potvrda da dobro radim svoj posao” govori s osmijehom.
Ravnotežu dinamičnom svijetu prodaje najradije pronalazi u dugim, mirnim šetnjama po Jarunu, u kojima jednako uživa i jedan maleni čupavi gospodin.
“Pablo je moja chihuahua i omiljeno društvo uz koje ‘punim baterije’ za daljnje pobjede” zaključuje.